Fototapet Fototapet hexagoane plutitoare cu iluminare din spate
Fototapet Fototapet hexagoane plutitoare cu iluminare din spate (articolul a90853) din categoria
Tapetul este realizat pe o bază nețesută, acoperită cu vinil ștanțat la cald. Avantajul unui astfel de tapet este că este mai ușor de lipit, rezistent la umiditate, stres mecanic și schimbări de temperatură, iar datorită stratului de acoperire poate fi folosit pentru curățarea umedă. Tapetul este, de asemenea, rezistent la decolorare și la lumina directă a soarelui.
Această imagine poate fi realizată pe diferite materiale.
Toate materialele și vopselele folosite sunt sigure pentru oameni și animale de companie.
Comanda dumneavoastră va fi ambalată într-o cutie de carton rezistentă, care garantează siguranța comenzii dumneavoastră la livrare.
VOM FACE GRATUIT O VIZUALIZARE 3D
Vrei același lucru? Introduceți numărul de telefon și vă vom face o vizualizare 3D a fototapetului din apartamentul dumneavoastră!
CUM SE MĂSOARĂ PERETELE PENTRU A PLASA O COMANDĂ?
Pentru a măsura corect peretele, folosiți instrucțiunile, vă recomandăm să adăugați între 5 și 10 cm la lățime și lungime, deoarece pereții nu sunt întotdeauna plane.
ÎN CÂTE PĂRȚI VA FI ÎMPĂRȚITĂ COMANDA MEA?
Veți primi tapetul în dimensiunile pe care le-ați specificat la comandă. Pânza va fi împărțită în benzi foarte practice, cu o lățime de până la 100 cm.
TAPETUL ESTE FABRICAT ÎN ROLE?
Nu folosim tehnologii de producție în masă. După comandă, imprimăm imaginea cu ajutorul tehnologiei de imprimare de format mare, ținând cont de toate caracteristicile furnizate de client. În acest fel, obțineți role de tapet pretăiate, care sunt perfect ambalate pentru expediere.
Sunt acestea imagini de fundal nețesute?
Da, toate tapeturile noastre sunt nețesute, dar au un strat subțire de acoperire cu vinil care conferă relief tapetului și îi conferă rezistență și o anumită durabilitate.
CE ESTE UN STRAT DE VINIL?
Acesta este un strat subțire care este aplicat pe suportul nețesut. Vinilul face ca tapetul să fie durabil, rezistent la deteriorări și vă permite să îl ștergeți cu un burete umed. În plus, vinilul accentuează relieful tapetului.
CE ESTE IMPRIMAREA PREMIUM?
Imprimarea premium produce imagini cu o mai bună reproducere a culorilor și o rezistență sporită la UV.
POT SPĂLA TAPETUL?
Folosiți doar un burete ușor umed pentru a curăța materialele. Lacul este, de asemenea, potrivit pentru utilizarea cu detergent.
AM NEVOIE DE UN TAPET REZISTENT LA APĂ. CE MATERIAL AR TREBUI SĂ ALEG?
Pentru a crește rezistența la umiditate, tapetul trebuie lăcuit.
SUNT MATERIALELE PERICULOASE PENTRU SĂNĂTATE?
Toate materialele pe care le folosim sunt sigure pentru oameni și animale și respectă toate standardele de calitate în vigoare în Uniunea Europeană.
CUM ÎMI POT URMĂRI COMANDA?
Puteți urmări starea comenzii dvs. pe site, introducând numărul de urmărire. Noi trimitem numărul de urmărire la adresa de e-mail furnizată în comandă. Vă rugăm să verificați dosarul de spam dacă nu vedeți mesajele noastre sau să ne trimiteți un e-mail.
COMANDA MEA NU A FOST ÎNCĂ LIVRATĂ, CE AR TREBUI SĂ FAC?
Odată ce plasați o comandă pe site-ul nostru, aceasta este de obicei procesată și expediată în termen de 2-3 zile. După aceea, veți primi un e-mail cu un număr de urmărire, astfel încât să puteți urmări starea comenzii dvs. pe site. Vă rugăm să luați în considerare timpul de livrare oferit de transportator. Dacă am depășit termenul de procesare și livrare a comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.
CE COMPANIE DE CURIERAT ÎMI VA LIVRA COMANDA?
În Europa, folosim serviciile companiilor de curierat DPD. Livrarea în România este gratuită dacă valoarea totală a comenzii depășește 200 de lei. În cazul în care comanda este mai mică de 200 lei, costul de livrare va fi de 30 lei.
POT SĂ-MI RIDIC COMANDA PERSONAL?
Din păcate, acest lucru nu este posibil. Lucrăm exclusiv ca magazin online.
CUM SE PLĂTEȘTE COMANDA?
Oferim următoarele metode de plată:
CARD DE CREDIT (Stripe)
Puteți plăti comanda introducând datele cardului de credit pe site-ul nostru. Este absolut sigur, nu stocăm nicio informație.
PAYPAL
Puteți plăti comanda utilizând sistemul de plată PayPal direct din coșul de cumpărături sau din fișa produsului.
PLĂȚILE PE SITE SUNT SIGURE?
Toate tranzacțiile online sunt efectuate printr-o conexiune de internet securizată și sunt criptate în timpul procesării, nu stocăm detaliile cardului dumneavoastră. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate.
DE CÂTE ROLE DE TAPET AM NEVOIE?
Producem tapet exact la dimensiunile pe care le specificați. Când comandați, indicați pur și simplu dimensiunea peretelui pe care doriți să îl tapetați. Apoi vom produce și vă vom trimite tapetul în dimensiunea specificată, tăiat în benzi practice cu lățimea de până la 100 cm.
DE CÂT LIPICI AM NEVOIE?
Puteți achiziționa adezivul împreună cu tapetul de pe site-ul nostru. În acest caz, vom calcula cantitatea de adeziv necesară în funcție de suprafața totală a comenzii. Un pachet de adeziv este suficient pentru o suprafață de 10 m². Cu toate acestea, dacă preferați să cumpărați adezivul într-un alt magazin, puteți calcula cantitatea de care aveți nevoie pe baza suprafeței comenzii și a instrucțiunilor de utilizare.
CUM SE AMESTECĂ ADEZIVUL?
Turnați apă rece într-o găleată, în proporție de 1,7 litri pentru fiecare pachet de adeziv. Începeți să amestecați apa pentru a crea un vârtej. Abia apoi începeți să turnați ușor tot lipiciul din cutie în apă și amestecați constant. Așteptați 10 minute și amestecați din nou. Lipiciul este acum gata de utilizare. Important: Dacă doriți să folosiți o altă marcă de lipici, urmați instrucțiunile de pe ambalaj pentru a-l pregăti.
CE FEL DE CLEI AR TREBUI SĂ FOLOSESC PENTRU LIPIRE?
Atunci când cumpărați imaginile noastre de fundal, vă recomandăm să adăugați la comandă un adeziv ideal pentru agățarea imaginilor noastre foto. Dacă doriți să cumpărați adeziv din alt magazin, aveți nevoie de adeziv pentru tapet nețesut.
ADEZIVUL ESTE INCLUS ÎN COMANDĂ?
Puteți cumpăra adezivul împreună cu tapetul din magazinul nostru. Vom calcula cantitatea necesară de adeziv în funcție de dimensiunea tapetului.
CUM SE LIPEȘTE TAPETUL?
Vă vom trimite împreună cu comanda dumneavoastră instrucțiuni detaliate despre cum să aplicați tapetul. De asemenea, puteți citi instrucțiunile pe site-ul nostru.
LIPICIUL SE APLICĂ PE PERETE SAU PE TAPET?
Adezivul trebuie aplicat doar pe perete.
CÂT TIMP DUREAZĂ PÂNĂ CÂND SE USUCĂ TAPETUL?
În majoritatea cazurilor, tapetul se usucă complet în mai puțin de 24 de ore. Cu toate acestea, în unele cazuri, durează mai mult.
CE UNELTE SUNT NECESARE PENTRU TAPET?
Veți avea nevoie de următoarele unelte pentru tapetarea tapetului:
- - o găleată pentru amestecarea cleiului
- - pix sau creion pentru a marca pe perete
- - cuțit
- - burete sau rolă de presiune
- - rolă de vopsit pentru aplicarea adezivului
- - spatulă
POT SĂ RETURNEZ COMANDA MEA?
În cazul în care primiți un produs defect sau deteriorat din vina noastră, vă putem rambursa parțial banii sau vă putem produce același tapet gratuit.
POT SĂ-MI SCHIMB COMANDA?
Vă puteți schimba comanda dacă ați primit un produs defect sau deteriorat. În acest caz, vă rugăm să ne trimiteți o fotografie. Vom pregăti și vom trimite unul nou pentru a-l înlocui pe cel deteriorat, gratuit.
CE PRODUSE SUNT CONSIDERATE DEFECTE?
Următoarele sunt considerate defecte:
- - tablourile deteriorate sau rupte;
- - atunci când primiți o altă imagine care nu se potrivește cu cea comandată.
AM PRIMIT UN PRODUS CU UN DEFECT. CE AR TREBUI SĂ FAC?
Contactați-ne prin e-mail. Managerul nostru vă va spune ce trebuie să faceți în acest caz.
POT COMANDA TAPET CU PROPRIA MEA FOTOGRAFIE?
Puteți să ne trimiteți un e-mail pentru a comanda un tapet din fotografia dumneavoastră.
PUTEȚI MODIFICA FOTOGRAFIA ÎN FUNCȚIE DE NEVOILE MELE (ELIMINAȚI ELEMENTE SAU SCHIMBAȚI CULORILE)?
Da, designerii noștri pot selecta fotografiile în funcție de dorințele dvs., precum și adăuga sau elimina anumite elemente din fotografie, schimba culoarea sau saturația. Scrieți-ne sau adăugați un comentariu atunci când plasați o comandă.
NU AM PRIMIT O CONFIRMARE A COMENZII. CE TREBUIE SĂ FAC?
Acest lucru se datorează unei probleme tehnice. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail pentru a primi o confirmare a comenzii de la managerul nostru.
POT SĂ ÎMI SCHIMB SAU SĂ ÎMI ANULEZ COMANDA?
Puteți face modificări sau anula comanda înainte ca aceasta să fie trimisă la imprimantă. Acest lucru se întâmplă de obicei la câteva ore după ce ați plasat comanda online. Vă rugăm să contactați managerul nostru de cont prin e-mail pentru a afla dacă puteți face modificări la comanda dvs. De asemenea, contactați-ne imediat dacă observați o eroare în comanda dumneavoastră.
CUM POT URMĂRI STAREA COMENZII MELE?
Vă vom informa cu privire la orice modificare a statutului comenzii dvs. prin e-mail la adresa pe care ne-ați furnizat-o atunci când ați plasat comanda. Dacă nu vedeți mesajul, vă rugăm să verificați dosarul de spam. De asemenea, puteți scrie managerului nostru dacă aveți întrebări.
Produse populare
Calitatea este de top. M-am nedumerit mult timp dacă să o iau sau nu,dar am decis să fac achiziția. Când am primit mostra, am fost atât de impresionată încât nu-mi venea să cred că o astfel de frumusețe va fi în curând pe perete. Toată lumea observă și spune că arată foarte bine.