|
0
❗❗ Anti-criză ❗❗ Reducere 47% 🤩️ până la sfârșitul zilei Păstrează prețurile
❗❗ Anti-criză ❗❗ Reducere 47% 🤩️ până la sfârșitul zilei Păstrează prețurile
❗❗ Anti-criză ❗❗ Reducere 47% 🤩️ până la sfârșitul zilei Păstrează prețurile
❗❗ Anti-criză ❗❗ Reducere 47% 🤩️ până la sfârșitul zilei Păstrează prețurile
❗❗ Anti-criză ❗❗ Reducere 47% 🤩️ până la sfârșitul zilei Păstrează prețurile

-47%

reducerela fiecare comandă

site.a110

site.a111

site.a110

site.a111

скидка на любой заказ

+

site.a112

скидка на любой заказ

site.a113

10 Godziny 14 Minuty 10 Sekundy

Garanții și retururi

Dreptul de retragere din contract


Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv. Perioada de retragere expiră la 14 zile după ce intrați în posesia fizică a ultimelor bunuri sau când o terță parte, alta decât transportatorul și desemnată de dumneavoastră, intră în posesia ultimelor bunuri.


Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne notificați decizia dvs. de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație clară (de exemplu, prin scrisoare, poștă, fax sau e-mail). Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar nu este obligatoriu.


Tapetax sp. z o.

Świętego Piątka 44/3

22-400 Zamość, Polonia

adresa de e-mail: [email protected]


Pentru a vă exercita dreptul de retragere, este suficient să trimiteți informațiile privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.


Consecințele retragerii din contract


În cazul în care vă retrageți din prezentul acord, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de expediere (cu excepția oricăror costuri suplimentare asociate alegerii unei alte metode de expediere decât cea mai ieftină metodă de expediere standard oferită de noi), fără întârzieri nejustificate și în niciun caz mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați despre decizia dumneavoastră de a vă exercita dreptul de retragere din prezentul acord. Vă vom rambursa fondurile folosind aceleași metode de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel; în orice caz, nu vi se va percepe niciun comision în legătură cu această rambursare. Putem reține o rambursare până când primim articolul sau până când ne furnizați dovada că l-ați trimis înapoi, în funcție de care dintre acestea survine prima.


Vă rugăm să ne trimiteți înapoi sau să ne predați bunurile fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați notificat retragerea din acest acord. Termenul este respectat dacă ați returnat bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportați costurile directe de returnare a bunurilor. Veți fi răspunzător doar pentru orice reducere a valorii produsului ca urmare a unei prelucrări care nu este necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcția produsului.


Exemplu de formular de anulare

(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)


Destinatarul:

Tapetax sp. z o.

Świętego Piątka 44/3

22-400 Zamość, Polonia

adresa de e-mail: [email protected]


Prin prezenta, vă informez/noastră vă informăm cu privire la rezilierea de către mine/noastră a contractului de vânzare a următoarelor bunuri (*) / prestare a următoarelor servicii (*)


Data comenzii (*)/recepției (*)


Numele și prenumele consumatorului (consumatorilor)


Adresa consumatorului (consumatorilor).


Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai în cazul în care formularul este trimis pe hârtie)


Data


(*) A se șterge dacă este necesar.


În cazul în care clientul dorește să returneze o parte din bunurile comandate și achiziționate în cadrul promoției, acesta pierde dreptul la o reducere în cazul nerespectării condițiilor promoției. În acest caz, clientul este obligat să returneze întregul produs comandat.


Procedura de reclamații


Reclamațiile sunt soluționate imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea produsului anunțat. În cazul în care reclamația se dovedește a fi justificată, vom îndeplini cererea de reclamație în conformitate cu legile aplicabile în materie de garanție.


Vă rugăm să rețineți că unele reclamații trebuie să fie consultate cu producătorul bunurilor și că acest lucru durează mai mult de una sau două zile.

Încercăm întotdeauna să răspundem cât mai repede posibil și suntem întotdeauna alături de clientul nostru.


Aveți o problemă? Contactați-ne prin e-mail sau telefonic. Acordați-ne timp pentru a vă răspunde și a investiga. Ajutați-ne să înțelegem natura problemei, furnizați materiale foto sau video. Vom fi bucuroși să vă ajutăm!


Modalități de a vă plânge de bunuri:


În format electronic

1. Faceți fotografii ale bunurilor pentru care vă plângeți, subliniind motivul raportului. Puteți, de asemenea, să prezentați problema pe suport video.

2. Trimiteți un formular de cerere de despăgubire împreună cu materialul fotografic la [email protected]

Notă: Vă rugăm să trimiteți fotografii și videoclipuri la adresa noastră de e-mail. Acest lucru va accelera cu siguranță răspunsul nostru și va face întregul proces mai ușor. Avem multe telefoane în cadrul companiei, iar fotografiile trimise prin intermediul mesageriei instantanee sunt invizibile pentru întreaga echipă.

3. După ce am analizat reclamația dumneavoastră, vă vom anunța ce vom face în continuare: dacă este necesar să ne trimiteți înapoi bunurile sau dacă avem nevoie de mai multe informații sau cum vă vom ajuta în continuare.

LIVRARE GRATUITĂ

la comenzi începând cu 200 lei

UȘOR DE LIPIT

Împărțim imaginile noastre de fundal în benzi convenabile

Ecologic

Tehnologie de imprimare HP Latex

AJUTORUL DESIGNERULUI

Îmbunătățire gratuită a fotografiilor

+